Contact

Informatie-aanvraag nieuwe klanten

Heeft u na het bezoek aan www.schoudercom.nl een onbeantwoorde vraag? Stuur dan een email naar Sales@schoudercom.nl en wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Klantenservice

Ouders

Bent u een ouder en heeft u een vraag over de inrichting of inhoud van uw ouderportaal, zoals:

  • ik kan mijn kind niet koppelen;
  • ik zie geen blogs bij mijn groep;
  • ik heb 2 accounts gekregen;

neem dan contact op met uw school, zij zullen uw vraag het beste kunnen beantwoorden. De school verzorgt zelf de inrichting van het account en doet ook het gebruikersbeheer.
Als u wilt weten hoe u een account kunt krijgen,  download dan de toelichtingsbrief voor ouders of de handleiding voor ouders.

Alle gebruikers

Heeft u een vraag over zaken zoals:

  • ik ben mijn wachtwoord vergeten;
  • ik ben mijn gebruikersnaam vergeten;
  • ik heb geen uitnodigingsemail ontvangen;
  • de link in mijn uitnodigingsemail is verlopen;

ga dan naar de inlogpagina van uw school en gebruik de knoppen op die pagina om uw wachtwoord te resetten, uw gebruikersnaam op te vragen, of opnieuw een uitnodigingsemail te ontvangen.

Heeft u een vraag die niet in de Help sectie beantwoord werd? Kijkt u dan ook eens bij de instructievideo’s en de veel-gestelde vragen, wellicht wordt uw vraag daar beantwoord.

Contact

Contact opnemen met SchouderCom kan op de volgende manieren:

U kunt een email sturen naar beheer@schoudercom.nl. Wij zullen uw email zo snel mogelijk beantwoorden.

Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op telefoonnummer 085-877 7058.